Budowanie i zarządzanie relacjami biznesowymi z klientem B2B.
Genetyka wpływu – prezentacje i występy publiczne.
Podstawy marketingu dla działów handlowych. (Zarządzanie marką, pozycjonowanie marki na rynku, badania rynkowe – czemu to służy?, co daje mi współpraca z działem marketingu…)
Kreatywność a efektywność działań – niestandardowe podejście do działań handlowych.
(Nietypowe kanały dystrybucji lub techniki sprzedaży vs. wynik operacyjny. Podstawy projektowania i analizy „przypadków biznesowych/bizness cases”, analiza SWOT jako narzędzie wspierające wzrostu efektywności.)
Prowadzenie prezentacji – czym różnią się prezentacja dla klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Inne, przygotowywane pod indywidualne potrzeby klienta.
„Czas ma większą wartość od pieniędzy;
możesz mieć więcej pieniędzy,
ale nie możesz mieć więcej czasu.”