O FIRMIE

Firma One Control została założona w roku 2013 przez Marcina Blancarda,  managera z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym, który swoją karierę budował przechodząc praktycznie wszystkie szczeble od Doradcy Technicznego / Przedstawiciela Handlowego po Dyrektora Zarządzającego / Członka Zarządu. Pełnił również funkcje pozwalające poznać i zbudować doświadczenie w Marketingu i Zarządzaniu Grupami Produktowymi (pełniąc obowiązki Product Manager’a, Managera ds. Technicznych, etc.).

Doświadczenie zawodowe budował głównie w branżach technicznych pracując w firmach będących producentami jak i dystrybutorami różnorodnych produktów. Unikatowa technika szkolenia, jest wynikiem połączenia wieloletniego doświadczenia zawodowego i praktycznych efektów wprowadzania teoretycznych założeń technik i teorii sprzedażowych i marketingowych w realiach rynku Polski i Europy Wschodniej. Doświadczenie zdobywane zarówno w małych firmach dystrybucyjnych i największych światowych koncernach jak Saint-Gobain czy Somfy.

Wyznajemy zasadę, że najlepsze szkolenie to takie, które bazuje na analizie własnych doświadczeń, pozwala rozwinąć indywidualne umiejętności i wzmocnić kompetencje wymagane na danym stanowisku. Zamiast wykładów, proponujemy warsztaty, w trakcie których stawiamy na wymianę doświadczeń. Zamiast prezentacji proponujemy dyskusję nad doborem najlepszych technik i procesów w obliczu konkretnych wyzwań i przypadków.

Firma współpracuje z grupą doświadczonych praktyków, trenerów biznesu i w zależności od potrzeb zgłaszanych przez klientów, zaprasza ich do wspólnego prowadzenia szkoleń.


„Mentor nie musi być mądrzejszy czy bardziej wykształcony od Ciebie, musi posiadać doświadczenie, umieć się nim dzielić oraz pomóc Tobie planować i dzielić się swoimi doświadczeniami.”

 


Co nas wyróżnia?

  • Trenerzy z wieloletnim praktycznych doświadczeniem biznesowym popartym licznymi sukcesami.
  • Program bazujący na praktycznym doświadczeniu, a nie jedynie na założeniach teoretycznych.
  • Ćwiczenia warsztatowe – w pełni interaktywne, prowadzone w oparciu o studium przypadku, bazujące na rzeczywistych sytuacjach.
  • Profesjonalny i otwarty sposób prowadzenia – zawsze dbamy o miłą i luźną atmosferę naszych szkoleń, prowadząc je w sposób otwarty i w tempie dostosowanym do percepcji odbiorców.
  • Szkolenia „krojone na miarę” – każde szkolenie jest uprzednio przygotowane z klientem i dostosowane do jego indywidualnych oczekiwań, wymagań w stosunku do szkolonej grupy oraz ilości osób do których szkolenie jest dedykowane.
  • Zwracamy uwagę na indywidualne potrzeby i oczekiwania poszczególnych uczestników szkoleń – dlatego prowadzimy szkolenia dla grup nie większych niż 15 osób w przypadku szkoleń handlowych, czy 10 osób dla szkoleń menadżerskich.

„Im większe przeszkody, tym większa chwała z ich pokonania.”

Molier